21 Mart 2008

Midem Bulanıyor...

Hayır hamile falan değilim....
Sadece gündemi izliyorum...
Midem bulanıyor- kusmak istiyorum- fakat maalesef bunun bünyemden bu kadar kolayca atılabileceğini hiç sanmıyorum...

Çetecilik iddiaları - göz altına alınmalar- başörtüsü dayatması- bölücülük- tutturulan bir "din dersi" (ulan bizim müfredatta hep vardı, şimdi sorun ne??); Fettullah beybabaya af çıkması... TBMM (eski) başkanının (Bülent Arınç), Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısını "aba altından sopa göstererek" tehtidi... RTE'nin AKP'nin kapatılmasını isteyenlere (her zamanki gibi) küstahça ve ukalaca "sert çıkması"...

nereye gidiyoruz...

yoksa sizin mideniz bulanmıyor mu?

Comments:
Mide bulantısı mı? Sabah akşam öğüre öğüre kusuyorum da yine geçmiyor ruhumdaki bu pas tadı >:-(
 
Midemin bulantısından çok nefret ve öfke hissiyle doluyum.

Bu kadar terbiyesiz ve şerefsiz nasıl olabiliyorlar anlamıyorum.

Neyse, cidden düşündükçe, gördükçe, duydukça çok sinirleniyorum.
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!