22 Ağustos 2007

gitmeyenler....

SABAH sabah bizim Uğur Ergan aradı, Birleşmiş Milletler Mülteci Yüksek Komiserliği ile konuşmuş.


Uğur "Abi Başbakan’ın ’çek git’ ikazı üzerine BM Mülteci Yüksek Komiserliği ile görüştüm. Türkiye’den kovulma haberini gösterirsen seni mülteci kabul edecekler. Ama bir de işkence-mişkence gibi, darp izi var mı diye soruyorlar..." dedi.


Uğur’a "var" dedim.


Aslında gidecek yerim yok.

Ben başka hiçbir ülkeyi sevmedim.


Bu yurdun taşını, toprağını, sulaklarını, denizlerini, ırmaklarını, yaylalarını, kedilerini, kirpilerini sevdim, tanıksınız.


Bir dal kesildiğinde yanarım..


Ama orman alanını kaçak ev yapan, bana "Bu ülkeden çek git" diyor.


Bir yeşil alan yok edildiğinde çığlık attım, canım yandı, ormandaki bir vaşak öldürüldüğünde oturup ağladım.


Ama ormanları "2-B arazisi" diye satmak isteyen Başbakan bana ve benim gibi düşünenlere "Çekin gidin" diyebiliyor.




Ben bu ülkeyi severim.


Amerika’da okuyan kızlarım yok.


Oğluma Washington’da iş vermediler.


Kimse benim için yabancılara gidip "Delikten aşağı süpüreceğinize kullanın" da demedi, dedirtmedim.

Ben bu ülkeyi severim.

Devrek 125’inci alayda askerliğimi yaptım.


Nöbet tuttum.

Mataramı parlattım, potinlerimi kaybettim.

Askerlikten kaytarmak için rapor-mapor almadım.

Ama Başbakan "Çek git" diyor.


Gidemem.


Doğrusunu isterseniz bu toplumun göz göre göre dinimizi siyasete alet edenlerin peşine takılması, boşa giden yazılarım, o yalnız kalma duygusu... Bunların tümü canımı yaktı ve sevgili Uğur’a "Darp izi yok da, yürek yarası olur mu?" diye sordum.


Olsa da, olmasa da...


Benim gidecek başka bir yerim yok...




Bekir COŞKUN tarafından yazılan bu makale, 22 Ağustos 2007 Çarşamba günü yayınlanan Hürriyet Gazetesindeki köşe yazısıdır.


"Artık politika yazmayacağım" demiştim bazı arkadaşlara... yok bırakmıyorlar, susturtmuyorlar ki !!! Politik blog oldu çıktı benimkisi :P

Sevgili Bekir Coşkun,
Benim -şahsen- gidecek yerim var.
Sanırım eşiniz Andree'den dolayı sizin de vardır...
Ama ben de (sizin gibi) bunlara inat gitmeyeceğim!
Kaçırtamayacaklar beni!!!


A.Gül'ü de, "Sophia" Hayrünisayı'da, vatandaşlıktan çıkmayı da İSTEMİYORUM!!!! - çıkayım da ülke size kalsın değil mi???

İNADINA GİTMEYECEĞİM ULEYYYYYYNNN!!!

Burası "bizim" topraklarımız, "çekip gitmek" için siz önden buyrun "sayın" öyle düşünenler, biz sizi takip ederiz....!!!!


Size "gitmeyecek" biri daha: http://www.haberx.com/w/100631/durmak-yok-yola-devam-atam.htm


Şu "uyuruk" blog yazısında bile ettik mi size gitmeyecek 4 kişi??
Dahası ve devamı var, merak etmeyin!!!



Yurtdışında okumaksa ben de yaptım ama İŞTE BURADAYIM... tek de değilim, emin olun, sizin çocuklarınız gibi "karı- koca arkasına sığınıp" kaçmıyorum da!!!

Bekir Bey'in dediği gibi, gönlümüz yaralı ama şunu biliniz ki

HAKSIZLIKLARINIZA YENİLMEYECEĞİM "sayın" beyler !!!


Haydi "azıcık değiştirdiğim" bir şarkı ile son verelim sinirimize:

"Türk doğdum hür yaşarım kime ne kime ne
Köle miyim sana ben sana ne sana ne
Zararım kendime kime ne kime ne
Sen bak kendi derdine sana ne sana ne "
(Ajda)





Etiketler: ,


Comments:
Süper bir yazı olmuş. Özellikle sondaki Ajda uyarlamasına bayıldım. Tanrı klavyene zeval vermesin! ;o) Ben de yine tutamadım kendimi ve yazdım;

Kalite Farkını Algılayabiliyor musunuz?
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!