25 Ağustos 2007

KEŞFEDİLDİM!!!

Ben tesadüflere pek inanan biri değilimdir...
Sonunda Sevgili Bekir Coşkun'un da beni "keşfedeceğini" biliyordum!!!
işte ispatı!!!!

:))))))))))

Sevgili Bekir Coşkun, Mevlana'nın bir lafı vardır "NE KADAR BİLİRSEN BİL,ANLATABİLDİKLERİN, KARŞINDAKİNİN ANLAYABİLECEĞİ KADARDIR."

Neden anlamadıklarını anlıyoruz değil mi ;)

Ben hala "Gül'ün seçilememe ihtimalini" seviyorum...

Haydi Meclisteki bayanlar-beyler, bize gerçek bir "Zafer Bayramı" yaşatın!!!!

25 Ağustos 2007 Bekir COŞKUN

Magazinci oluyorum...


BU işler bana göre değil.

Ben magazinci olsam diyorum.

Diyelim ki "Cumhuriyet elden gidiyor" yerine "Banu ekranlara dönüyor" diye yazılar yazmak bir mi?

Bu siyasette dünyanın en güzel çiçeği (gül) dahi bıyıklı.

"367" rakamı yerine, karşılaştığım okurlarıma yüksek sesle ve peltek peltek uğraştığım rakamları anlatsam:

"En ideali 90-60-90 oluyor... 80-60-80 de olur ama, o kadar iyi olmaz..."

Gözüm rejimde olsa...

"Rejim tehlikede" yerine diyelim ki şöyle yazsam:

"Banu rejimde..."

Rejimin laiklik, hukuk, demokrasi gibi kavramları yerine, Banu’nun rejimi ile ilgili şu sözcükler aklımdan çıkmaz olsa:

Havuç...

Yoğurt...

Semizotu...

Ve yuvarlaklaşmış gözüm Banu’nun rejiminde olsa, arada bir arayıp uzun uzun bilgi aktarsam editöre:

"Herkesi kucaklayacak..."

"Bu çok iyi..."

"Rejime de devam diyor..."

"Harika..."

"Herkese seslenecek, gelin birlikte olalım diye..."

"Mükemmel..."

"G-string giyip çıkacak..."

"............?"

"Banu... Banu’yu söylüyorum..."

*

Çünkü öbür türlü arkadaşa "Başbakan’ı ben konuşturmadım"ı dahi anlatamıyorum.

Başbakan konuştu, o beni eleştiriyor.

Biliyorum; fırsat bu fırsat, Başbakan’a ve yeni Cumhurbaşkanı’na şirin gözükmek için bunu yapıyor.

Çam deviren Başbakan, o bana saldırıyor.

Ve ben "magazinci" oluyorum.

Bu işler bana göre değil.

Şu an itibarıyla Banu’yu kovalıyorum.

Banu’nun durumuna yakından bakıyorum...


Comments:
tanrı sana şaka yapıyor gurucum, pehh G-string ve banu! üstüne türban ve gül :)
 
Eğer dediğin gibi olsa idi, Türban ve Banu üstü G-stringli Gül olurdu!
Cümlenin 2. kısmını bilemem ama 1. bölümü çok zor olduğundan, ben keşfedildiğim konusunda ısrara devam edeceğim ;)
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!