14 Mayıs 2007

İzmir miting

Cumhuriyetine Sahip çık Mitinigleri İzmir ayağı 13/05/2007'de yapıldı...
Tek söyleyebileceğim şey İzmir'e yakışır şekilde, ölçüde oldu...
1.5 milyon kişinin katıldığı söyleniyor, içindeyken kalabalığı farketmiyorsunuz... İlginç değil mi?
O kadar sirkülasyon vardı ki belki daha fazla da olabilir katılımcı...
Hava oldukça sıcaktı, kalabalık çoktu, hatta bazı noktalarda 2 kat gibiydi insanlar...
Bir gece öncesinde heyecandan uyuyamadım ve tek de ben değilmişim...
Ne bombalamayla göz korkutmak ne birşey, hiç birşey katılmama engel olamazdı... Ne olabilir ki , bir canım var en fazla...

Teşekkürler Gavur İzmir'im, sevgilim....

Fazla bir şey söylemeye gerek yok, fotoğraflar her şeyi anlatıyor zaten :)

Başından beri "ampulü denize atıcam" dedim ve yaptım... İşte mitinge götürdüğüm ampulüm ve sonu... hehe dayanamadı orada, mitingde parçalandı zaten... Allah tamamına erdirsin..... AMİN!!

Bunlar da bizim hallerimiz... Sonrasında yorum yok ;)
Bir itiraf, resimlerin hepsi benim değil, kardeşim arkadaşlar ve medyadan toplamalar da var :)
O arada resim çekmeyi pek düşünmedim desem....



















izin-deyiz....







Anneler Gününüz kutlu olsun teyzeciğim....







Comments:
rezerve var, icraat yok, bekliyoss bakalım :)
 
fotolar harika, bosuna bekletmiyomussun sen bizi, degdi walla beklediğimize :)

beni en çok yaşlı nene ve sahilin kıpkırmızı, denizin masmavi oldugu resim duygulandırdı, hani sizde çok sevimli çıkmışsınız be şekerler :)
 
gurucum "şuraya"
bir bak yazılanlardan çok etkileneceksin eminim...
 
kızım gene kayboldun yani illa dürtmek mi lazım yeni yazı için, bak oy verme vakti geliyor akıl ver biraz kime verelim :)

emre aközün geçen gün dediği gibi o bayrağı sallayanlar kime karşı salladığını biliyor da, kimin için kimden yana salladığını bilmiyor demişti, evet akp ye karşıyız da kimi istiyoss yaw :)
 
İster inan ister inanma, dün aklımdan "Kedi gene birşey demeden bloga yazı yazmam lazım" diye kafamdan geçirdim :)))

Bende akıl çok mu ki başkalarına vereyim :) Herkes hür iradesini, aklını, mantığını kullanarak seçimini yapmalı... Hayattan mne bekliyoruz, nasıl bir gelecek istiyoruz... Buna göre oy vermeli...

Valla hatırlarsın sanırım, ben de doğrudürüst aday bulamayanlardanım.. Halk sesini duyurunca birleşenleri, anlaşanları sevmiyorum... Daha önce akılları neredeydi??? Sahte samimiyet geldi bana...

O mitinglere herhangi bir partinin seçmeni veya taraftarı olarak da gitmedim, isteyen öyle yorumladı tabii, o ayrı!!

Ampuller gene güçlü gelecek, o da belli... Milleti "Biz İslamın yanındayız" diyerek uyutmuşlar... AKP'ye oy vermeyen dinden çıkacak sanki... Ama saf insanları böyle uyutmak kolay... Sanki dinimin sahibi parti; onlara dedim ya koruyun diye!! pabucumun kenarııı!!
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!