15 Nisan 2007

Bayrak Asmak

Ahh ben nasıl atladım bunu!!! Eve MSN'e astım ama koskoca blogumu unuttum :((
Kusura bakmayın... Miting için, halkın gücünü ve dediğini "bazılarına hatırlatmak" için Ankara'ya giden herkesi tebrik ediyorum!!!







Milletin sesini meclise duyurmak için giden insanların resmi buradaki de... Sadece Anıtkabir'i 370.000 kişi dün (14/04/2007) ziyaret etmiş... Yani bazı vakitsiz "medya"nın dediğini 65.000 kişinin (ki bu resimde bile çook daha fazla kişi var) 6 kat fazlası, demekki yürüyüşe katılmadan sadece(!) Anıtkabir'e gitmiş... Yemedik bee... Vaaayy yalancı medyaa!!!!



(Foto kaynak:ntvmsnbc.com)




Dip Not:
Kediciğim, mesajını okudum bu arada... aklıma her an gelenleri yazsam blog blogluktan çıkar, hatta boku çıkar daa... yazmıyorum işte ;) Saatlerce nette takılıp blogunu atlayanı dövecekseniz, buyrun buradayım!
Ama izlendiğimi görmek de güzel... :)

Comments: Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!