18 Mart 2007

Özel istek üzerine...

Çook uzun zaman oldu yazmayalı..
Yılbaşında yazmaya niyetlendim (YouTube'dan Adile Teyze'nin 1986 yeni yıl selamı ile karşılamaktı niyetim sizi...) Mesaj gitmedi falan ben de "boşver amaaan" dedim, "bak blog da istemiyor seni", "kalsın madem blog işi, neyin tam ki"diye de devam ettim kendi kendime...

Ocak ayı sevilmezler listemde artık zaten... Özellikle de 26'sı!!!

falan filan işte...

Zaman içinde ara ara aklıma gelse de "bu kadar zamandan sonra kim okur ki" diyerek vazgeçmiştim! Şu yeni formatı da bahane ediyordum açıkcası... "New Style","Old Style"... soğuttu beni diyeceğim, bir başka bahane olarak!!

Bu sabah Önder'im Yumurcak'ım "laaa dombili köfteee, sen niye yazmıyosun şu bloguna" diye MSN'de biraz 'fırça kayınca' en azından kimse okumayacaksa o okuyacak diyerek ve bilerekten yazıyorum bu yazıyı...

Dediğim üzere "özel istek üzerine"... Öperim canım, danabudum...

Devamı gelir mi bilinmez........

Comments:
Dombili köfte, yazmassan kimse de okumas, bak ben yaziyom, taaa georgia, tiflis'ten yetişiyo andy sobeliyo beni. şindi ben seni sobeliycem! :)
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!