18 Mart 2007

Sobe?

Ahh tahmin etmeliydim bunun altından birşey çıkacağını... Adam boşuna fırça atmaz bana...

Yumurcak said...
Dombili köfte, yazmassan kimse de okumas, bak ben yaziyom, taaa georgia, tiflis'ten yetişiyo andy sobeliyo beni. şindi ben seni sobeliycem! :)
18 Mart, 2007 13:27

niyeti belli oldu canlanayım ki golü -pardon sobeyi- bana atsın!!!

Hıhhh yemezlerr!!!

Neyse soru Hayatta nelerden vazgeçemezsin? miş...

Cevap: Her şeyden ve hiç birşeyden...

Bu ne demek mi? Bilmem, işte cevap bu sadece...
An olur hayatta herşeyden vaz geçersin, kendinden bile (şekil 1-A), an olur hiç birşeyinden feragat etmek istemezsin , çöpünden bile...


Sıradaki -ölü- blog a atmak lazım topu... aklıma Esruss geliyor bir tek, Gay Kedi'nin ilgilenmeyeceğini düşünerek...

ben MSN'den uyandırayım bakayım kükreyen arslan Esra'yı... Sobe sobe sobeee!!!

size hayırlı seyirler.........

Comments:
Ebeyim tamam ama zaman verin bana noolur çok younum bu aralar; 1-2 gün içerisinde uzun uzun açıklamalarım sizlerle buluşacak :))
 
Banu' cum ilgilenmesine ilgilendim de Nakhar Bey' den zor izin alabildik valla! :)
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!