30 Mart 2007

Öbür taraf daha eğlenceli olduu...

Bunu bilir ,bunu söylerim... Diğer taraf daha eğlenceli oldu!!!!!
Msn'de bugün "yaprak dökümü" yazdım, herkez "başın sağolsun" diye geri döndü...
Sağolsunlar...
Evet , 2 gün içinde 2 vefat haberi aldım... Bu haftanın 3. sü...

Biri 106. baharındaki Makbule Nine... Cicianne'nin annesi... O zaten bir melekti sadece yerine gitti... O'dan giderken "birine" selam söylemesini istedim..
Aynı mezarlıkta gömülüler zaten...

Diğeri canım bir arkadaşımın annesi... Sabah duydum, şoke oldum :(( Gerçi kalbinden rahatsızdı bir süredir ama gene de... ... ... söylenecek birşey yok....

Geçen hafta da anneannemin kuzeni Bethli teyze gitti "diğer aleme". Almanya'da, sanırım 93 yaşında.

hazan mevsimi işte... Allah hepsini rahmet eylesin.. Ruhları şad' olsun




Friendster images


Comments:
Hepsine Allah rahmet eylesin.. Ruhları şâd olsun..
 
Banu cum başın sağolsun sana da..Siteni yani keşfettim.Çok hoş.Çok sevdim ..
 
başın sağolsun Banu' cum...ben de zamansız bir saatte çalan telefonlardan çok korkarım, hep ölüm haberi getirirler :(

Yaşlanmanın en kötü tarafı öbür taraftaki dostlarının bu taraftakilerden daha fazla olması olsa gerek değil mi!
 
yeni post istiyoruz, iki haftadır tık yok :)
 
Başın sağolsun.
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!