25 Aralık 2006

Noel

Hristiyanların en önemli bayramlarından... İsa'nın doğduğuna inandıkları gün...
Noel Babası, çam ağacı ve kutsal yıldız ile sembolleşmiş gün...

Bizim evde her sene noel ağacı kurulur... Hep böyle geldi muhtemelen hep de böyle gidecek bu...
Ama bu illa "dini"nedenlerden dolayı değil, daha ziyade "yeni yıla hazırlık coşkusu" olarak adlandırılabilinir bunu... Anneannem her pazar 1 mum yakar ve 4. mum da Noel gecesi yakılırdı (advent Nacht)... Her sene "krismıs " kurabiyeleri de pişirirdik... Bu sene kurabiye faslını atladık (onun yerine babamla çukulata yaptık, o da apayrı bir hikaye :) )Babaannem, anneme yeniyıl hediyesini hep bu gün verirdi...

Bizim bu seneki ağacımız (biraz abarttık gerçi ama... :) ) işte ışıkları yakılmış hali :))





tabii (geç de olsa) Noel havasına girince ben de odamı süsledim... Dün gece mumlarımı, ışıklarımı yaktım tarçınlı tütsüler yaktım... Birşeyler yapmak için bahane işte :) Odamdan da görüntüler:
(bakıyorum da pek bir romantik olmuş :))) )




Kutlayan ve kutlamayan herkesin Noel'i kutlu olsun...
Allah'un birliğinden yolumuz şaşmasın...

Comments: Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!