03 Eylül 2006

Muhasebe -32-

Yarın 4 Eylül... Doğumgünüm... 33 yaşında olucam...

Bugün ise 32'nin son günü, yani muhasebeyi yapmam defteri kapatmam lazım...

Yarın yeni bir gün, yeni bir yaşın yeni bir yılın ilk günü... MySpace Layouts



Umarım yeni yaşımda herşey güzel olacak, acı günler geçmişte kalacak...

Bu yıl neler oldu kısaca...

Aslında akılda kalacak bir kaç şey oldu da en önemlisi Babaannemin vefatı...
Hala kabullenemiyorum sanırım...
Hayatımın bu kadar değişeceğini düşünmezdim hiç...


Diğer konulara kısaca göz atalım:

İş:
Ne yalan söyleyeyim, anca yeni yeni kendime geliyorum... Bu aralar gene iş bakıyorum, ama
nedir olayım "ben iş aramam, iş beni bulur" ;)
Nitekim nisan- mayıs aylarında Tina ile 60. Yıl lisesinde yardımcı öğretmen olarak çalıştım...
Güzeldi, eğlenceliydi... Ama öğretmeliği hala düşünmüyorum!! (TEGV dışındakileri ;) ) TEGV demişken, orada da bahar ve yaz döneminde ders verdim... Şimdi sonbahar döneminde ne olacak bakalım...

Onun dışında bir kaç çeviri yaptım o kadar...
Artık para getirecek bir takım işler yapmalıyım sanırım....

Aşk:
Geçen doğumgünümde bir erkek arkadaşım vardı, kasımda sanırım, o bitti... O şahıs şimdi(eskisi gibi) iyi arkadaşım,, hatta sanırım "dostum"...

Sonrasında önemsiz ve hatta gereksiz flörtler...
Ta ki Haziran ayında dek... Bu defa bir sevgilim oldu... İbo...
Oldukça iyi anlaştığımızı düşünüyorduk... Gene gelecek planları ve sonrasında gereksiz ve yersiz bir "yanlış anlama" ve (şimdilik) hüzünlü son...
Aklım hala almıyor, böylesine düzgün giden bir ilişki nasıl böyle bir son a yenilip gitti...

Bu sene doğumgünüme kalbim dolu ama sahipsiz olarak giriyorum...

Seyahat:
Yılbaşında sonra yani bayramda bizimkilerle Prag'a gitmiştim...
Sonrasında 1 Lale'nin işi 1 kere gezmek için İstanbula gittim (bakınız eski postlar)
Yazında bir kaç kere Çeşme... Çoğu da bebekleri görmek için...
Haa haziranda da bir kere Gümüldür'e gittim annemle, Maria teyzenin doğumgününü kutlamaya , oradan da denize girdim...

Sağlık :
Şükür bir sorun olmadı (psikolojimin bozulması dışında :P )
Bir süre rejim yapıp zayıflamayı denedim (bkz eski postlar) ve onu da bıraktım... Az buçuk zayıfladım gerçi.. Hala onu koruyorum (sanırım)



Sonuç: bu sene iyi geçmedi, o yüzden çabuk bitsin
33 güzel geçsin!!!!




Comments: Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!