26 Ağustos 2006

Ben döndüümm... nerelere gitmiştim ki??

Blogum blogum sevgili blogum.... Ne hayırsızım ben değil mi?? Şurada burnunun dibinde, her gün saatlerce netteyim ama seni ihmal ediyorum... ÖZÜR DİLERİMMM


17 Temmuzda en son entry, bugünse 28 Ağustos... epey zaman geçmiş... hatta koca bir yaz geçmiş... aslında unutmadım seni biliyor musun... kimi zaman oldu "hah şunu da ekleyeyim" dedim ama sonuçta yazmadım...
Bu yaz naapcaz derken koca yaz geldi geçti.. Bir kaç gün Çeşme'ye gittim sadece... Bebeklerle beraber oldum, koca herif oldular, kendi başlarına yürüyorlar, bağımsızlıklarını ilan ettiler :)))

Sana neleri anlatsam diye düşünüyorum da, nedense daha ziyade kötü olaylar daha aklımda kalmış...

Mesela ilk aklıma gelen DUYGU ASENA'yı kaybetmemiz, Temmuzun sonunda, 30 unda... "Kadının adı yok" ile büyümemize, gelişmemize, gözümüzü açmamıza ne etki etmişti...

Sonrasında bir 17 Ağustos daha atlattık gene gözyaşlarıyla... 7 yıl olmuş... Hatılıyorum da o gece nette idik her zamanki gibi Opi ve Niko ile... Opi ve ben İzmir'de, Niko Değirmendere'de idik.. Birden internet gitti geldi opicimle araştık ne oldu diye, Niko'yu aradık, ulaşamadık, ne oldu anlamadık, ısrarla aradık gene, sonunda ulaştık.. 6 katlı apartımanın yanındaki ofislerindeydi ve bize söylediği, "deprem oldu, yan apartman yerle bir"....................... Şükür o iyi idi...

--- sözün bittiği yerdir burası---



Derin bir nefes ve başka konularda yazmaya devam...

Arada olan başka önemli olay, Karaburun'da Çakmaklı Plajında tesettürsporun bikinili bir genç kızla kavgaları... Artıyorlar yayılıyorlar tepki yok... Millete normal gelmeye başladı olaylar...
Ne diyelim Allah sonumuzu hayır etsin...

Comments: Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!