26 Mayıs 2006

(T.C)

*Danıştaya yapılan, Laik Türkiye cumhuriyet ine yapılan saldırıyı, Türbanı ve dinci yönetimi protesto etmek için, Atatürkçü gençlik olarak burda olduğumuzu kanıtlamak için nicklerimizin başına [ TC ] koyuyoruz Lütfen bu mesajı iletbildiğiniz kadar kişiye iletin.*

*Özellikle de MSN vb. yerlerde kullanalım :)*



Bir kaç yerden bu yazıya tepkiler geldi, onlar için yorumum :

Şahsen ise türbanı ideoloji olarak kullananlara karşıyım ama başını örtenlere saygılıyım... Aradaki farkı açıklamama gerek yok sanırsam...
Saldırının "şimdilik görünen" nedeni bir "dallamanın" (kusura bakmayın kibar olamayacağım) "Allahın askeriyim" diyerek türban konusunun görüşüldüğü salona baskını ve sonucu...

Ha yazılanda dediği gibi olay sadece türban da değil, başımızda çöreklenen iktidarı da protesto...

Üzerinize alındığınız için üzgünüm, Atam "Ne mutlu Türküm diyene" demiştir...

Siz yoksa olanlardan rahatsız değil misiniz???

Comments:
Basortusu ile ideolojik olan turban arasindaki farki aciklamaya gerek yok demissiniz ama ben bu iki arasindaki farki bir turlu anlayamiyorum. Siz nasil ayirt ettiginizi aciklar misiniz?

Ornegin bir bakista insanlarin ideolojik olup olmadigini nasil anliyorsunuz?
 
Bunu benim değil de kullananın bilmesi daha önemli değil mi acaba??

Köydeki kasabadaki başörtüsü ile bazı metropollerdeki aynı mı? Dini gerek için mi örtünülüyor, birşeyleri göstermek için mi?

Baş örtmeyi anladım da çarşaf ne oluyor, nereye giriyor?? Benim bildiğim çarşay yatağa serilir üste giyilmez...

Osmanlıda çarşaf mı gördünüz?? "İran ve Afganistan modeli" diyorsanız buyrun gidin, modayı orada daha yakından izlersiniz...

Mini etek, tayt üzeri başörtüsü ne kadar anlamlı... içi çıplak üstü türban olan modeller de var tabii...

Haşema ile denize, havuza girerken, kim daha çok dikkat çekiyor acaba??

Toplumsal alanlarda da (evli olmadığınız) erkeklerle elele yürümeyin lütfen... Onlar gavur usulleri! Günah!!

Birşeyleri kabul ettiğinizde kısıtlanmayı da kabul edeceksiniz kardeşim...
 
Yok ben diger konulara takilmiyorum, onlar ayri seyler. Kisilerin yaptiklari kendilerini baglar sonucta. Ben hala ayni noktaya takiliyorum. Hem diyorsunuz ki bunu benim degil, kullanin bilmesi onemli, hem de kasabada koyden farkli ortunenler konusunda dini icin mi yoksa birseyleri gostermek icin mi ortunuyor diye kusku duyuyorsunuz.
Bu ayrimi nasil yapiyorsunuz, ben bunu anlamiyorum. Mesela karsinizda bir tane kare basortulu bir kadin geliyor. Ustunde uzun mantosu var, basinda buyuk bir basortu. Tabi pek koyde salvarli teyzelere benzemiyorlar. Gayet hanimefendice yolunda yuruyor. Simdi bu bayana turbanli diyorlar, siyasi falan diyorlar da ben anlamiyorum yolda gordugunuz bu ortulu kadinin hangi sebepten ortundugunu nasil anliyorsunuz? Kalbini falan nasil okuyorsunuz mesela? Hangi sebepten pardesu, esarp kullandigini nasil anliyorsunuz? Ben bunu anlamiyorum. Eger insanlarin niyetlerini okumak bu kadar kolaysa insan denen karmasik yapi cozulmus demektir. Bilimadamlari, felsefeciler, sosyologlar falan bosuna ugrasmasinlar. Insanlarin beyinlerini, kalplerini okuyan insanlar varsa boyle ortalikta, bir bakista insanin kalbindeki niyeti falan okuyan insanlar. Ilginc yani o acidan.
 
Ben ayrım yapmıyorum. Türban ya da başörtüsü farketmez ikisinin de giyilmemesi lazım.
Ya peygamberimiz yaşasa sizin gibileri dine bile almazdı.
Allah ile kul arasında bağlantı bir çaput parçasıyla mı kuruluyor.
Demogojiyi bırakın. Hepinizi çok iyi tanıyorum. Din elden gidiyor diye feryat edersiniz,Dinin 5 farzından biri olan zekatı birinizin verdiğini görmedim. Bırakın türban gibi meseleleri mesela zekat verme mücadelesi yapın. Atın kafanızdaki şu örümcek ağını
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!