08 Mayıs 2006

Bomba Haber :)

Hatırlarsanız, TEGV Günüm diye bir yazım var (bkz Arşiv) O günün sonunda birimden arkadaşlar + Eray Agora'ya kahve içmeye gitmiştik, Eray da sağolsun orada hepimize fal bakmıştı :))

O gün benim falımda ban "Sana bir iş teklifi gelecek ama teklif olarak depşl de 2gel yanıma benleberaber çalış" gibilerinden, hiç ummadık bir anda gelecek" demişti...
Evet geldi!!!!!!!!!!!!!!

60. Yıl Anadolu Lİsesinde öğretmenlik yapan bir komşumuz var, Tina, 3-4 sınıfım var ve ben pek Türkçe bilmediğim için kendimi dinletemiyorum ve not verilmeyen bir ders olduğu için de pek umursamıyorlar acaba benle derslere gelir misin? Ben başa çıkamıyorum da" dedi... Ben de neden olmasın dedim, pazartesi günü beraber okula gittik, Müdür Ömer Bey ile görüştük o da olur verdi, beraber derslere girmeye başladık :)) Öğretmen asistanı oldum yaşasıın:))) (asistan öğretmen değil ama :)) ) Haftada 3 gün artık oradayım :))) Dönem sonuna dek beraber derslere gireceğiz!!

:)

Comments:
ellerine sağlık...
 
Hayırlısı olsun tatlımmmm. Ömer Hoca'nın yanaklarını sık ve öp benim için dicem ama olmas dimi:)))
 
Ohooo bizim hatun iş hayatına atılmış da örtmen olmuş be! Yürü be kızım! :)
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!