11 Nisan 2006

Zayıflamam lazım artıkkkkkkk

Rejim yapmaya İstanbul'a gitmeden önce karar vermiştim,
Cankız Apla sayesinde azimle bir diyete başladım...
oradayken de Aslı ile devam ettik (mi acaba??)


Sertab'ın şarkıda dediği gibi:
" Yeni bir aşk yeni bir iş
Yine gülecek bir neden lazım"
MySpace Layouts

Özetle, benim de artık birşeylere bir yerlerden başlamam lazım...





Basit bir diet aslında ama diyeti yüksek ;)

klasiklerden: sabah öğlen akşam ve 3 ara... ne yemek istediğime kendim karar veriyorum... kahvaltı hariç ;)

Kahvaltıda peynir ekmek domates salatalık ve BİR ÇAY KAŞIĞI BAL var :)

heh en iyisi ben listenin bir kısmını yazayım buraya :))

-ama sonra-

MySpace Layouts

MySpace Layouts



babam her birşey yiyişimde "ee kızım ne oldu senin rejim" diyor!! ayy baba ne yani rejimdeyken yemek yenmez mii???

tutturdular şimdi bir Çinli akapunkturcu varmış, ona gidecekmişim...
Akapunktur beni bozarrrrrr!!! istememmmmmmm!!!
lisedeykken gitmiştim verdim, ee ben şimdi gene eski halimdeyim ne anladım bu işten???

Comments: Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!