14 Nisan 2006

TEGV Günüm



Yaşasıın bugün gene perşembee!! TEGV günümm :))
Bilen biliyor, bir kaç senedir aralıklı da olsa Balçova biriminde gönüllüyüm.

Geçen dönem 5. Sınıflarla "İngilizce Oyun Saati" dersi yaptık, bu hafta yeni dönem başladı. Ben gene İngilizce dersi yapacağız diye hazırlanarak gittim, bir de bir de baktım program değiştiği için bizim ders de değişmiş ama ne yapacağımızı bilmiyoruz :) Dicle'ye sordum, o da "Çocuklar karar versin" dedi ve oylama yaptık... Sonuç olarak kızlar el sanatları istedi, erkeklerse her zamanki gibi kaçtılar :))) Arada bir de meraktan sınıfı gözlediler :)))
Her zaman dediğim gibi, kızlar daha akıllı :))


Evvelki hafta, oğlanlar her zamanki gibi dersten kaçmaya çalışırken, Selvi Dicle'nin odasına geldi ve "Yaa bu erkekler neden hep dersten kaçıyor, ama bu haksızlık değil mi? " demeye başladı GENE!! Her hafta derste de nedense aynı şikayette bulunuyor, oğlanlara haksızlık oluyormuş, kızlar derse girdiklerinden, oğlanlardan fazla öğreniyorlarmış:)) Alem kız bu :) Aynı anda Dicle, ben, Aslı ve Tuba hemen başladık "e sizin için daha iyi ya, fazladan birşeyler öğreniyorsunuz", "onların kaybı işte", "çünkü siz daha akıllısınız", "istemiyorsan sen de derse girme" falan diyerek çocukcağızı şaşırttık, o da kapıdan geri geri giderken "Tamam tamam ben birşey demedim" diyerek uzaklaştı... Hepimiz tabii kahkahaları koyduk. Dicle de Selvi'nin bizden 10 dk kadar önce onun yanına gelip "neden kimse beni anlamıyor, neden hep ters anlaşılıyorum acaba" diyerek içini döktüğünü anlatınca hüzünle karşılık gülümsememiz arttı...

Neyse, oylamadan sonra Dicle beni bir torba dolusu boncukla sınıfa yolladı, "bir şeyler yaparsınız artık" diyerek! Aklımda ne yapacağımıza dair hiç bir fikir yoktu. Kızlar tabaklara boncuk yapıştırarak süs tabakları yapmak istediler ama elimizde tabak da yoktu. Ben de orada bulunan çubukları gördüm ve "Haydi kitap ayracı yapalım" dedim, bizim aklı evveller "aa nasıl olacak yaaaaa" diye itiraz etmeye başladıklarında misinaya boncuk dizerek işe başlamalarını söyledim. Onlar hangi renkleri seçeçeklerine karar verene dek ben de 1-2 sıra boncuk dizdim ve nasıl yapacağımız konusunda karar verdim. Neyse şükür ki umduğum kadar itiraz etmediler, hatta sonrasında çok zevk alıp tenefüse bile çıkmak istemediler :)

Arkadaşım Eray da ilk kez birime geldi, ne yapıyoruz ne ediyoruz diye öğrenmek için.. Sanırım o da yakında gönüllü olacak, Onun da kanına gireceğiz. Hatta Dicle'ye göre, drama gönüllüsü olarak programda yeri bile ayarladı ;)

Bugün fotograf makinasını da yanımda getirmiştim, çocuklara süpriz olsun diye. Bu resimler oradan :)

Sağolsun Eray da derse benimle geldi, boncuk dizmek istemeyenlere resim yaptırtarak boş durmamalarını sağladı. Gerçi Selvi'miz iki tarafa da gayet güzel yetişti amaa... :)

Ehh yaptıklarımızı görünce, başta resimi seçen Hilal ve Duygu da gelecek hafta boncuk dizmek istediklerini belirtmeden geçemediler :)



Kızlarım Maşallah çok güzel çalıştılar, sessiz sakin bir etkinlik oldu ilk kez :) Dikkatlerini haşarılık yerine ellerindeki işe verdiler :) Hatta Selvi bile sessizdi ;) (bunu okusa şimdi kızar ve "insanın adı çıkacağına canı çıksın" derdi :))) )

Önümüzdeki hafta da kitap ayraçlarımıza devam edeceğiz, bakalım nasıl olacaklar? Boncuklar yerlerinde duracaklarmı bilmiyorum ama ben eminim ki hepsi süperrr olacak :)

Şaka maka, oğlanların ilgisini de çekecek birşeyler bulmam lazım... Önerisi olann???

Bu gece netten bir sürü bloga girdim ve sıradaki projeleri seçtim :)
Sanırım kızlarla bilezik ve kolye yapacağız... Başka itiraz olmazsa :)
Eray, kız arkadaşı için şimdiden sipariş verdi bile :)))


Comments: Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!