24 Nisan 2006

itiraf

Bugün neden birden bu kadar diyet olayına girdiğimin itirafıdır!!!
Çünkü bugün bir blog keşfettim!!
http://diyetkardesligi.blogspot.com/

Çok şeker yaa!! Dün gerçi gazeteye de çıkmışlar ama ben bir arkadaşıma yorum yapan birinin blogonu izleyerek buldum bunu...

bir tane daha buldum hatta: http://baskulailesi.blogspot.com/

Evet zayıflamak istiyoruzz!!! Birbirimize destek olarak daha kolay yaparız eminim!! Birlikten kuvvet doğar! "Onca kişiye söyleyip rezil olmama " düşüncesi de bize gaz verecektir!!

Gazetede çıkması üzerine bazı kötü niyetli kişiler girip hoş olmayan şeyler yazmışlar sanırım, ama dert etmeyin bayanlarr!! biz kendimizi ve birbirimizin halinden anlarız!!! Şimdiye dek öyle kişilerle az mı karşılaştık, az mı savaştık?? Onların bu savaşta bizi yıldırmalarına izin vermeyelim!!!

Şimdi derhal 1. ye gidip üyelik başvurusu yapıcam!!!

Ben bile bu zaman içinde, doğru dürüst uymadan 2-3 kilo vermişsem... (Buzdağının üstünden düşen kar topu kadar da olsa, o kar artık orada değildir;) (güzel bir laf ettim galiba durup dudurken :) ) şimdi gaza gelip oraya üye olup da daha fazla vermez miyimmm....

bekle beni mayokiniiiiiiiii :))) bu sene olmazsa bile seneye!!!!!
hem de akapunktursuz ;)

Comments: Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!