07 Mart 2006

Siberalem Profilimden....


Malumunuz, zaman zaman (ki artık çok az zaman) Siberalem.com a da takılırdım...

Ha birşey çıktı mı? Evet, bir sürü iyi arkadaş ve bir kaç dost... Başka...? ı-ıhh, elde var"0" ;)

Bugün, artık gruplarım olmasa, oradaki bazı arkadaşlara başka ulaşım yolum olmasa orada kalır, orayı açar mıydım? HAYIRRR!!!!

En sevdiğim, kendimce en başarılı bulduğum ve sanırım "hala" beni anlatan bölümler:


Kendinizi Anlatın:
Ama ama bu zor bi seyy.. hic bir sey tek yönlü degildir kii, maksat (simdilik) muhabbet olsun :)) Burda aşk, sevgili ARAMIYORUM!! arayan arkadaşlar lütfen diğer profillere doğru yönelsinler... zaten aramayla bulunmaz, gelirse eywallah! bana "ukala, kıl, gıcık" mı diyeceksiniz??? gerek yok, öyle olduğumu biliyorum :))) kalanlar, bu hallerimi de sevenler yeter :))
Bu arada sanalda da reel takılırım.. bu ne demek mi? burada bende ne görüyorsanız gerçek hayatta da onu bulursunuz.... (tamam ukala bulanların bazıları sever beni tek fark o :P)
Hepimiz kızgın tavadaki kar tanesiyiz, eriyene dek iyi vakit geçirelim işte :)

Aradığınız Arkadaşı Anlatın:
zeki,akıllı, anlaşılır, acik (clear) ve muhabeti iyi olsun... eğitimli,kültürlü,hoş olması da ayrıyetten artı puan kazandıracaktır o ayrıı... (lacivert gözlüler +50 puana daha yazmadan kavuştular :))) )
tipe bakmıyorum kafalar dolu olsun yeter :)(buna kimse neden inanmıyo yaa??:P)
#Twix tadında olsun diycem anlamayacaksınız, ben de şimdi açıklayamayacağım, demedim sayın.... sadece twix yerken ne özelliği diye var diye düşnün:P cevapları merakla dinleyeceğim :)#Ha bu arada; boyuma kiloma laf atarak tanışmayı düşünenler, "buldum seni" diyenler... ilk değilsiniz... orijinal olun :P :)) #Sadece "selam " diyenlere "selam", gene sadece "merhaba" diyenlere"merhaba"... haydi şimdi 2. cümleden başlayın ama sakın bu "nasılsın(ız)?" (saygılı olma ihtimaliniz var ya siz ne de olsa centilmensiniz:P) olmasın :)))) #Sex için mi bana yazacaktınız? zahmet etmeyin, monitör sevişgeni değilim...(tamam liste yapmicam sevmiyosunuz biliyorum....)

Comments: Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!