07 Ağustos 2005

Ne oldu yawsss??? Part1

Bugün 7 Agustos Pazar...
Hayatın süprizleri ile dolu yavaş geçen bir hafta...
Geçen pazartesi akşamı Kaan ve Komşum ile sahilde görüştük... Komşuma mektupları götürdüm, forumda olmadığı için katılmak istemediğini belirtti, sonrasında babaanneye gittikhp beraber oturduk konuştuk, ha bu arada o gün (1 Aug) Aydoğan Abinin doğumgünüymüş, babaanne ama onu (her zamanki gibi) rahat bırakmadı neyse eve gittik konu konuyu kovaladı falan aileden ilişkilerden konu açıldı kapandı her konuya girildi sonrasında komşum gitti... Sonrasında nete girdim, Kaan da lap topla nete bağlandı Kutay amca aylardan sonra online olmuştu, 3 lü chat e girdik, bi arak baktım Kaan başka pencere açmış ordan da amca ve Aslı adında başka bir arkadaşını almış... Amca "Aslı kim?" dedi, ben de laf ola "Amca ben Aslıyı tanımıyorum asıl olan benim :P" dedim, Amcanın kafası karıştı, Banu Aslı mı, Aslı kim falan diye... Ha bu arada TV de Yaşar konseri vardı ;) Öyle böyle derken Kaan eve gitti
Tam pc leri kapatacakken ben " iyi geceler darlingcim" dedim , O da "Ha?? Ne??" dedi. "ay" dedim, "ben onu canım anlamında kullandım". Kaan da pat diye "Gerçek anlamında kullanabilirsin, sorun yok" dedi... Ben hödööö diye kaldım... "Kaan ne diosun sen ya" dedim falan , bu sessizleri oynamaya başladı, ben de ya söylersin ya da 3 dk içinde oradayım dedim ve gittim.....

-end of part 1-

Comments: Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!