07 Mayıs 2005

Merhaba

Bugün şu an benim için özel bir gün.. özel dakikalar
hala ne diyeceğmi bilmiyorum.. şaşkınım... uzun süren bir küslük aniden,
hiç ummadığım bir anda, kendi kendine bitti...
Mucizeler hergün olmuyor :)

Dün geceden beri uyumadım aslında bugün sersem gibiydim... Üstüne bir de Hatice ile www.kardesinisec.com grubuna kaptırdık kendimizi... Sanırım olayın özü iyilik yapan iyilik bulur...

Bugünde bir yerden bir iş teklifi geldi, değerlendirme aşamasındayım...

ALLAHIM EVET BUGÜN BENİM GÜNÜM!!! kesin karar verdim :)))
Az sonra da hayatımın aşkını bulucam bu gidişle... yok yok bu gün için şansımı daha fazla zorlamayayım... O yarına kalsın :))))))))))))

Ben en iyisi bugün Güldan'ıma mektup yazayım... Güldan'ım benim Diyarbakır'daki biricik sanal kardeşim... Ona yeterince ilgi gösteremediğimi düşünüp üzülüyorum aslında...
Sorun bende mi ne.. toplu işlerle uğraşmayı daha mı çok seviyorum...

Bugün siberalemdeki gruplara http://groups.yahoo.com/group/kardesinisec_izmir için birşeyler yazdım, çok da hoşuma gitti... vay bee edebiyat muse'u bana geri mi döndü ne??
Valla ya eskiden de ara ara güzel şeyler yazardım...

Hayata fazla mı küstüm ne??
Hani eski hayat felsefem doğumumla başlayan olaydı?? Ne çabuk unuttum, nerde kaybettim ben onu??
Hep derlerdi ya bana " sen gülerek doğdun " diye... Hasthane odasına ilk gelişim gülücükler arasında olmuş... Banuuu bunu unutmaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"hayata gülerek geldin öyle de devam et" (oda kapısına yazınca pek saçma göründü değil mi :) )
Olsun bana arasıra da olsa moral oluyor ya.... Kendi mutluluğumdan ne zaman vazgeçtim ben yaaa... iç sesimi ne zaman kaybettim??? Neden geri kazanamıyorum onu?? :(((

Hadi sevgili blogum bugün günlük gibi oldun... sonra sana demin dediğim yazıları yapıştırırm....

teykiniz keerinizz :)))

Comments:
yannış yazmışın.. doorusu bööle<olacak.. düselt bi ara :P
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!