19 Mayıs 2005

başka bir gün

Hayat hazan yaprakları gibi nasıl değişiyor... Dün oldu bitti güzel oldu dediğin şey bugün kırık dökük bomboş birşey olarak nasıl dönebiliyor sana... Aman iyileri Allah bozmasın!!!

Geçenlerde Hatice ile ortak bir şeyler yapıyoruz dedik, bugün Hatice ile görüşmüyoruz bile...
Fena kapıştık, artık birbirimizi tanımıyoruz... Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar hikayesi mi oldu bu acaba... ama üzüldüm bi yandan da beahh... kavga kötü...

Geçen hafta içinde bulduğum işten de ayrıldım... yani kovulduum :P
Ama iyi tarafı, gözlerim bozulacak diye monitör aldım, o yanıma kar kaldı ;)
Denemiş oldum diyebiliyorum artık... Ve günde 25 sf çeviri yapamazmışım, onu anladım ;)

Pazar günü Kaan'la babaanneyi gezdirmeye gittik, dönüşte annemlere gittik iyi oldu.. Onurcuum bana eskisi gibi davranıyor ;) Galiba harbi barıştık :P
Hatta angaryaları bile yüklemek üzere :)))

Kaan'ı bu ünlerde iyiden bırakmıyorum valla... Toparlansın hele beraber gideriz çapkınlıklara :PPP Özlemle arasında pek yorum da yapamıyorum ki, Özlemi de seviyorum... ama sanırım barışacaklar... az gayret lazım...

Cuma günü Güldan'ımı aradım, annesiyle konuştum, hastasıymış üzüldüm... Pazartesi gene aradım, neyse kendisiyle konuştumiyi olduğunu öğrendim... Salı günü (17 may) paketini yollayabildim ennihayet.. olay paket değil ki zaten mektup :)

Dün gece Kaan'la sanita da yemek yedik, eb esra aradı cumaya geliyor :) ondan sonra esruss aradı, o da yanımıza geldi... şeker bacı... eb "ist'den ne istersin" dedi yumurcağı getir dedim, şaka maka o da geliyor :))))

izmir aşığı deli dostum benim....(ulen bunu okuyacan biliyorum, ondan yağ yakıyorum :PPP)
eb neler yapacak bilemem deee hatta onu görecek miyim ondan bile emin değilim :)))) yapar artık bir çapkınlıklar artık :)))

ayy ne farkettim... bütün "özetler" 3 satırlık :))) kendimce bir ölçü mü geliştirdim ne??
haa telefona geçene ender saraç diyetleri için reklam geldi ok dedim, bir dahaki mesajda onu yazayım bari... millet faydalansın ;)

Yaşasıınn güzel bir haftasonu geliyorrrrrrrrrrrrr :)))))))))))))) İnşallah düşlediğim gibi geçer :)))
offff yaa güzel olsun ne olurrrrrrrr
zaten haftaya stres başlayacak
pzt zaten çeşmeye temizliğe gidecez... neri ve sultan!! offf offfff
haftaiçi de hala geliyor.. yaşasın sorumluluğun sonu- desem mi acabaaa??? yok yok olmaz bizim evde bu.. benim bebek bakıcılığım devam edecektir...
istanbul a mı kaçsam acaba?? yok daha zamanı var...

heh yazasım var hala ama konu yok :P nasıl bir ikilemdir bu ;)
hadi gideyim baariii, haden görüşürüzzzzz!!!

Comments: Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


adopt your own virtual pet!